Контекстна реклама – це короткі оголошення на сторінках пошукових систем. Показ таких оголошень відбувається в залежності від інтересів користувача. Інтереси визначаються по тих запитах, які він вводить у відповідні пошукові системи.
Контекстна реклама створюється і розміщується за допомогою спеціальних сервісів, таких як Google AdWords.
Контекстна реклама в Харкові і в інших містах ставить перед собою наступні цілі:
- збільшення трафіку;
- інформування про проведення рекламної акції;
збільшення обсягу продажів; - просування на ринку товарів та послуг;
- підвищення впізнаваності марки (бренду).
Контекстні оголошення можуть мати різне положення на сторінці:
Область спеціального розміщення – у верхній частині сторінки. Такі оголошення показуються першими над результатами пошуку. Цю позицію вважають найвигіднішою, так як вона привертає увагу в першу чергу.
Область гарантованих показів – оголошення, розташовані з правого боку сторінки. Ця менш вигідна позиція, однак ціна розміщення оголошення в цій області зазвичай значно нижче, ніж в першому варіанті.
Область динамічних показів – це оголошення, розташовані нижче оголошень Гарантованих показів. Оголошення в цій області показуються по черзі, чергуючись собою. Ефективність розміщення оголошень в цій області цілком гідна, з огляду на те, що бюджет рекламної кампанії обмежений.
Переваги контекстної реклами
Контекстна реклама допомагає отримати дійсно зацікавлених відвідувачів за допомогою текстових оголошень, розміщених в найбільш популярною пошуковою системою Google. Вибравши певні настройки, Ви можете розмістити своє оголошення ще й на сайтах-партнерах цих пошукових систем, а також в соціальних мережах. Для розміщення будуть підібрані сайти, які максимально відповідають тематиці і змісту Вашого рекламного оголошення. Таким чином можна збільшити трафік цільових відвідувачів сайту і значно підвищити обсяги продажів (на 15-40%). Особливість контекстної реклами полягає в тому, що все одно буде оплачуватися тільки за тих відвідувачів, які переходять за цим посиланням на Ваш сайт.
Вартість контекстної реклами
Контекстна реклама є платною послугою, і її вартість залежить від заданих ключових слів, за якими Вас повинні знайти покупці, а також від конкурентності даного запиту на ринку. Перевагою контекстної реклами є те, що Ви платите тільки за реальні кліки, а не за перегляди, отримуючи конкретно зацікавлених цільових відвідувачів. Ціна за клік може варіюватися від декількох копійок до десятків гривень, в залежності від популярності конкретного запиту.
Чим ми будемо займатися?
Якщо Ви вирішите замовити послуги контекстної реклами в Харкові, фахівці студії Seohub підберуть рекомендації і внесуть доопрацювання до вже наявних рекламним кампаніям, або створять її з нуля.
Ми проаналізуємо релевантність запитів і виявимо найбільш підходящі ключові слова, додамо список “мінус-слів” і налаштуємо ефективні покази. Завдяки цьому, Ви зможете без праці відслідковувати їх ефективність.
Ми оптимально оцінимо ринок для досягнення кращого результату при роботі з контекстною рекламою. Ми також оцінимо доцільність показу конкретного рекламного оголошення в заданому регіоні, враховуючи цільову аудиторію клієнта. Крім того, ми підберемо оптимальний час показу оголошень при їх бюджеті.